اقدامات پیش از نصب پنجره upvc
نوشته شده توسط : شبنم احمدی

اقدامات لازم قبل از نصب درب و پنجره دوجداره

پنجره upvc نوعی پنجره دوجداره است که در اغلب ساختمان ها از این پنجره ها استفاده می شود. با خرید و نصب پنجره دوجداره upvc به راحتی می توان در انرژی و بحث اقتصادی صرفه جویی کرد.
اما نکته ای که قابل توجه است نصب پنجره upvc است. قبل از نصب پنجره دوجداره باید اقداماتی انجام گیرد که در این مقاله به آن اشاره خواهیم کرد.
آنچه که به عنوان پیشنیاز جهت نصب درب و پنجره دوجداره نیاز است ، فریم انتظار با قوطی آهنی با ضخامت حداقل ۳۰ × ۶۰ میلیمتر که به صورت تراز و بدون خمیدگی و پیچیدگی در محل نصب پنجره ها نصب می شود و یا سطح سنگ تراز که پنجره ها بر روی آن قرار می گیرد .

البته شایان ذکر است که نصب قوطی آهنی مهمتر است و نصب پنجره ها سریعتر و تمیزتر بر روی آن صورت می گیرد . در صورت ایجاد فریم انتظار باید مدنظر داشته باشیم که پیچ نصب حداقل ۲ سانتی متر در فریم آهنی فرو رود.
در برخی موارد با پر کردن فریم انتظار با سیمان از فرو رفتن پیچ در فریم جلوگیری می شود و باعث می شود که پنجره اتصال محکم و درست نداشته باشد. اینکار زمان نصب را طولانی می کند و همچنین هزینه نصب را افزایش می دهد. برای پر کردن داخل فریم انتظار نیاز است که از فوم های مخصوص نصب استفاده شود.

البته در نصب درب و پنجره دوجداره و فریم های توکار، لازم نیست که حتما فریم را پر کنید . در فریم های روکار همچون فریم های فرانسوی یا فریم هایی که در طبقه های اول ساختمان به منظور نصب حفاظ روکار نصب شده اند.
برای جلوگیری از انتقال دما و صدا پر کردن فریم با فوم تاحدودی می تواند مفید باشد، البته باید در نظر داشت که این فوم ها قابلیت اشتعال داشته و درمکانهایی که احتمال آتش گرفتن دارد نباید استفاده شوند.

بعد از نصب پنجره upvc نیز باید در نگهداری از پنجره upvc دقت لازم را داشت تا بتوان بهترین کارکرد را مشاهده کرد و عمر و ماندگاری پنجره افزایش یابد.

می توانید با سیجاندژ تماس بگیرید و با مشورت با مشاوران ما بهترین پنجره upvc را انتخاب کنید و سفارش دهید.





:: برچسب‌ها: سیجاندژ, پنجره upvc, پنجره یو پی وی سی, نگهداری از پنجره upvc, پنجره upvc ضد سرقت, مزایای پنجره upvc, اقدامات پیش از نصب ,
:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 مرداد 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: